dgnadl merveiyd kalp atışını duydunuz mu bebeğin ben 5+3 bugün ama kalp atışını duyamadım yarın tekrar gideceğim 🌸
merveiyd dgnadl 5+2 ilk kontrole gittiğimde keseyi gördüm, 8. Hafta gel dedi tekrar doktorum, o yüzden kalp atışı için bir daha gitmedim, inşallah duyarsınız yarın 🌸
ikimelekannesi___ merveiyd yolun daha çok başı bacım Allah kolaylık versin yat dinlen başka çaresi yok
1Kelebek merveiyd Evet canm başladım yani doktor bana günde 4 defaya kadar icebilirsin dedi ama ben 1 tane iciyorum o yüzden yine oluyor bulantilarim cok fazlasinida amak istemiyorum ilacın
muallimehanimmom5 1Kelebek gece yatmadan 2 tane almanız gerekiyor o zaman tam faydasını görürsünüz hamileler gönül rahatlılığı illa kullanabilir size yada bebeğinize hiçbir zararı yok tüm kadın doğum doktorları bu konuda fikir birliği içinde
ednrkhrmnn_ bana doktor gece yatmadan önce 2 tane iç demişti o iyi geldi ama gündüz Yutunca bi fayda göremiyorum gece yutarsam günüm iyi geçiyor gibi , sizler nasıl kullanıyorsunuz?