Qnl kıpkırmızı ve adet kanaması gibi 1,5 gün sürdü,sonra kahverengiye döndü,aşırı bir kanamaydı,gittiğimde kalp atışları gayet iyiydi,10 kadından 1 i kanar,bu kanayan kadınların 3 te biri düşük yapar dedi doktor,bebek gayet sağlıklı ama 2 gün sonra ne olur bilemeyiz,yatacaksın dedi,tuvalet dışında kalkma dedi,32. Hafta benim için sınırdır,eğer o aşamaya gelirsek,bebek yaşar ve herşey yoluna girer vs dedi,belki senin o zamana kadar sürekli yatman gerekebilir dedi,oysaki ben evde hiçbir iş yapmıyordum,sadece yemek ısıttım,bulaşığımı bile ne yıkadım ne makinaya yerleştirdim,tek yaptığım yemek yemek,5 günde bir duş alıyordum,oda 5 dakika korkudan ama yinede oluyor.şimdiyse ara ara lekelenme oluyor,yarın eve yakın perinatatoji doktoru var ona gideceğim.bu arada benimde tüp bebek arkadaşlar.