sliya30 Çok kötü kramp girdi ne yapsam geçmedi dizimin altı komple kramp 😥 kaç gündür gece de uyuyamıyorum nasıl gececek bu günler 😥 daha yolun yarısındayım 😑
11112345678900 sliya30 bende öyleyim doktor magnezyum verdi . Evde soda varsa iç bı tane şimdi rahatlatir en azından sonra doktora magnezyum istediğini söyle
1995_ sliya30 bende 24+1 im birkac gündür bendede başladı kramplar gece uykumdan uyandırıyor haftaya kontrolum var doktoruma sorcam bakalım
Minnakelif 11112345678900 magnezyum kullanmalısın. Maden suyuna içebilirsin. Benin uykuda giriyor kramp. Uykuda dönerken genelde girer ayağım havaya kaldırıyorum ayak parmaklarımı kendime doğru çekiyorum. Kramp geçiyor. Ama bi kaç gün kasıliyor ağrısını çekiyorum
Melekannesiiiii sliya30 benimde geceleri giriyordu kramp hemen hisseder hissetmez ayağa kalkıyordum geçiyordu deneyebilirsiniz bende annemden öğrenmiştim
Semrasular sliya30 kramp girdiği an ayağa kalkın yoksa geçmiyor kramp giren yerde 3-4 gün ağrırdı benim gerçekten çok kötü oluyor günde 2 tane maden suyu içiyorum daha iyiyim
Mlkysf sliya30 Maden suyu varsa ic bana iyi geliyor.Bende uyuyamıyorum her gece aynı şeyler ev sıcak, tuvalet sıkıntısı var sonra uykum kaçıyor zaten bugün de progestan iğne vuruldum bide onun ağrısı eklendi kalçama
Mlkysf sliya30 evet ya anne olmak ne zor daha hamilelikte başlıyor uykusuzluk ağrı sızı zaten hak getire 😓
Sevgiplt sliya30 muz ye kuzum yüksek derecede magnezyum içerir biraz ağrın hafifler hergün 1 tane ye seviyorsan
ebckr Doktoruna mesaj atma vs şansın varsa yaz hemen magnezyum verir sağlık ocağına yazdırırsın en kötü hemen başla doktora gitmeyi bekleme. İçtiğin an etkisini hissediyorsun zaten. Çok normal ve magnezyumla hemen geçiyor endişe etme
Kar61 Gece Krap girdiğini hisseettiğiniz an ayağınızı ,parmaklarınız dizinize doğru olacak şekilde topuktan yukarı doğru gerdirin. Böyle yaparak hafifletiyordum ben . Umarım anlatabilmişimdir