Princessmom Papatyam_annem bebekde bir sorun olmazsa kendi gelmek istemezse bekleyelm dedi doktorum bakalım bebegn keyfne bağlı sonucta doğum ☺️
cylnacelya35 Prens-prenses26 38+2 oldum bende Bi sıkıntı olmadı hersey iyi geçti tek sıkıntım sütüm gelmemesi 25 tmmuzda saat13+30 doğum oldu….
Sevdashn Papatyam_annem bende Çarşamba gitcem.inşAllah kanamam erken doğum riskim vardı çatı muayenesi yaptı normal doğum yapamazsın dedi gün verdi sezeryan için seninde ilk mi
Papatyam_annem Sevdashn evet ilk benimde bu ara sanci var bende biraz ya kasıklarima vuruyor ayaklarım a kuyruk kemiğine doğru anlamadım doğum sancisimi yalancı sancimk anlamadım cumartesi yu bekliyorum işte umarım sancı falan çıkmaz gününde gelsin bebegim
Sevdashn Papatyam_annem nst de benim hep çıkıyo sancılar 100 lere kadar çıkıyo maalesef 1 buçuk ayım kasılma sancilarla geçti artık. senin ağrılar gerçek doğum sancılarına benziyo takip et istersen düzenli ise bekleme cumartesiyi
Sevdashn Papatyam_annem sezeryandan sonra sonda takılı olduğu için odaya çıplak mi aliyolar bı bilginiz var mı
DuyguTpl Papatyam_annem Sezeryan canım. Çatım dar ve bebek biraz iri önden gidiyormuş. Normal riskli olduğu için sezeryan uygun gördü doktorum
Papatyam_annem Sevdashn bilmiyorum ki cnm benimd e ilk dofgumum olacak ama okudugul kadarı ile sondayi spinalden sonra takıyorlar geri de çıkarılmas sanırım odaya gidince gazını falan çıkarı p ya da tuvalete çıktığında mi oluyor tmmbilmiyo Rum öyle okudum sanki
Sevdashn Papatyam_annem ameliyattan sonra hastane bezi taksalar olmuyo mu acaba uyuşukluk geçene kadar
Prens-prenses26 İlk doğumumda sezeryandı benim sondayı sezeryandan önce takıyolar ameliyatı olduktan sonra önlük ve sondayla odana getiriyolar ve odanda giyiniyosun sondayı bi süre çıkarmıyolar
Prens-prenses26 Ozlm0916 ne güzel sen bebeğine kavuşmuşsun Allah analı babalı büyütsün inşallah bizde kavuşuruz bian önce ☺️
Gizem_06 Prens-prenses26 38+3 e gün verdi doktorumuz 32+5 te gittiğimiz de söyledi 🥰 son 23 günümüz kızlaaaar 🤲 rabbim herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🧿❤️