Prens-prenses26 37+1 den selamlar ☺️ kızlar benim gibi sezeryan olacaklara sorum, doktor sezeryan günü verdimi hangi haftada oluyoruz sabırsızlanıyorum ☺️
mhmmddgc Prens-prenses26 Maalesef g0n vermedi çünkü her an gelebilir😔Haftaya salıya kadar süre verdi şuan 35+4üm😔Yarında alabilir sonraki günde hiç belli dğeil
Sevdashn Prens-prenses26 erken doğum riskim vardı hep amniyon sıvısı fazlaydı kanamam oldu 35 haftalıkken açıklık var mi hem bakalım hemdee çatı muayenesi yapalım dedi vücudun uygun değil normal doğum için dedi 8 Ağustos sezeryan için gün verdi 37+2oluyoruz
Semrauras Prens-prenses26 bana verdi cok önceden 39+1 tam 8 Ağustos günü☺️☺️💛 şuan 37+2 haftamdayım ☺️
Sevdashn Papatyam_annem haberleşelim 8 Ağustos dan önce bı kere daha gelmemi istedi doktor sana söyle mi yoksa direk mi direceksin
Prens-prenses26 Hepiniz inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız kızlar 🤲🏻 benim doktorum yıllık izindeydi hala gün alamadım yarın alırım diye umut ediyorum 😂
Papatyam_annem Sevdashn kontöle gittm cnm doktor bebeğin suyunun azaldığını söyledi pazartesi Alaçam dedi sezeryan la bebeği
Sevdashn Papatyam_annem bende Çarşamba gitcem.inşAllah kanamam erken doğum riskim vardı çatı muayenesi yaptı normal doğum yapamazsın dedi gün verdi sezeryan için seninde ilk mi
DuyguTpl Papatyam_annem Sezeryan canım. Çatım dar ve bebek biraz iri önden gidiyormuş. Normal riskli olduğu için sezeryan uygun gördü doktorum
Princessmom Prens-prenses26 37+3 üm şuan 39+0 da sezeryan olacagm inşallah iknci sezeryanım olacak. 08.08 olsun dye beklicez yoksa doktor 38+4 5 gibi alacak bebek gelmezse beklicez bakalım😀
Papatyam_annem Princessmom biz de 08 08 olsun diye bekledik doktor 5 Ağustos’ta 39+ 1 de alacak ti bizde dedik hocam 3 gün daha bekleyelim 39+ 4 t e alalım
Princessmom Papatyam_annem bebekde bir sorun olmazsa kendi gelmek istemezse bekleyelm dedi doktorum bakalım bebegn keyfne bağlı sonucta doğum ☺️