Obirgebe Serife5706 canın çektiyse ye birşey olmaz oturup kilolarca yiyemezsin zaten dilin bi tuaf oluyo😅 merak etme birşey olmaz ☺️
Minikbebegim1999 Obirgebe evet canim okadar yiyemez tabiki ama ben hic yemedim tüp bebek ile oldu diye
minigiminannesi03 Serife5706 gerisini düşün 2 3 gündür kelle paça diye kendimi parçalıyorum ve et istedim et pişerken kokusuna tahammül edemedim ne varsa içimde şükür bugün daha kusmadim kusarken kendimden geciyorum
Serife5706 Ben yemek yiyemiyorum bide bulantim cok ,bulantim olmadigi zaman da canim bisi yemek istemiyor
Obirgebe Minikbebegim1999 birşey olmaz kuuzm o kadardan ben kan sulandırıcı kullanıyorm normalde kiraz vişnede kanı sulandırma özelliği var ama oturup bir seferde kilolalarca yemem lazm etki etmesi için
Serife5706 Kizlar doktora gttim ama ananasi sormayi unuttum 😀🤭bebek 1bucuk hafta önden gidiyo dedi kafam ona takildi ananasi unuttum 😔