EbruSamet bende bu şeker yüklemesini yaptırmaya gittim fakat bir yanlışlık yaptım 😁
Benimde açlık şekeri için kan tahlili yaptılar bı saat sonra gel sonucu al demiş sekreter fakat ben yanlış anladım elime 50 gr glikozu verince al bunu iç dedi bende bir saat sonra içtim bı saat bekledim kan verdim tekrardan bana niye içtin dedi
Elime verdi ama al iç diye 😔 napcam bilmiyorum yarın doktora sonuç gostericem kb uzun oldu biraz