Bende de 3 yıldır çikolata kisti var sağ tarafta 56 mm. Evlenmemişden önce bana hep derlerdi senin çocuğun zor olur. O kadar psikolojim kötüydü ki, 3 doktora gitdim, 2 si ameliyat yapalim alalim kisti söylediler, diğeri kesinlikle ameliyat önermedi. Yumurtalik rezervini korumamız gerektiğini söyledi ona güvendim, evlendikden 3 ay sonra doktorum tüplerime bakdı, hastalik hasar vermemişdi açıkdı.AMH değerim kistden dolayı yaşım gereği düşükdü,Coenzygm Q10, DHEA isimli ilaçlar kullandım farkli aylarda. Prolaktin, tsh sorunlarım vardi onları halletdikden sonra kendiliyinden hamile kaldım. Şuan 9 haftalık, o yüzden kesinlikle olumsuz düşünmemek lazım, çikolata kisti engel değildir. Rabbim isteyen her kese nasip etsin🙏🏻