kedisever11 ben de aynı moddayım artık son günlere gelince psikolojik olarak doğuramama korkusu oldu nedense halbuki rahat olmamız lazım o ne zaman geleceğini bilir dimi hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah tüm anne adaylarına dua ediyorum sürekli 🤲🏼🌸