Husna Sevdapl hareketler var ben onları yapmayı düşünüyorum bı ihtimal döndürmeye caliscam ne kadar etkili olur bilemiyorum😅
Husna Ece__ aynen katılıyorum bacaklardan çekecekler ya çıkarsa ya omzu takılırsa ya kafası rahimde kalırsa kırk tilki dönüyor başımda düşündükçe
Husna Elatalay evet bende nette bı sayfada okudum yüzme iyi geliyormus diye de yüzme bilmiyorum 😅 ancak evde hareket yapabilirim 🙂
Elatalay Husna kız sanki ben biliyom🤣 esimin sirtindan tutup ayak cirptm yurusen bile denizde disarda yurumenden daha etkili inan bana
Husna Elatalay aklıma girdin bak şimdi 🙂 eşim gidelim diyip duruyor yok hasemaya sığmam yok çok sıcak başıma sıcak geçer bunalirim diye istemiyorumdum 😅 sırf dönme ihtimali için bile giderim 😅😅
Husna hunilimom ilk kızımda benim de ağrıdı doguruyorum sandım 😅 buda dönsün artık dönerse bizimdir diye şarkı söylemeye başladım artık evde kafayı yedim düşünmekten sezeryanda aşırı korkuyorum cunku😅
Husna hunilimom hamilelerin duası kabul olurmuş dua et de benim ki de dönsün sağlıcakla bir avazda kucağımıza alalim 🙂
Topalesra Husna sıcak duş, merdiven inip çıkmak, karın bölgesine bebeğe müzik dinletmek, karnın alt bölgesine ışık tutmak, karnın üstüne soğuk altına sıcak uygulamak, karına saat yönünün tersine dairesel masaj yapmak…
Husna Topalesra teşekkür ederim 🙂 hepsini tek tek denicem 🙂 baş asagi durdum şimdi yer çekimi belki etki eder diye 😅
Twinmommm Husna genelde 30 lu haftalardan sonra dönmesi biraz zor oluyor yeri az olduğu için ama bu dönmez anlamına gelmez tabi. Makat gelen bebek normal doğamaz diye biliyorum.
ilosmoms Husna canım kayinvalidemin eltisi 8 doğum yapmış söylediklerine göre 8′i de makat normal doğum
ilosmoms Husna kadının anlattığına göre doğum sancısı gelince kadını zeytinyağı ile ovmaya basliyorlarmis doğum rahat olsun diye ama bende hastanede yatarken makat normal doğum dergileri asılmıştı duvara doğum sancısı çekerken onu görüp daha da korkmak için asmışlar heralde
Alya_miram Husna onu bilemem ama pozisyonu dönmüyecek sekildeyse hiç zorlamazlar normal doğuma, direk sezaryene alırlar.
Husna Alya_miram İki hafta sonra gene kontrolum var o zaman da dönmemis olursa detaylı konuşup ona göre yol izlerim artık baktım hala normal deneriz derlerse kaçarım valla 😅
Alya_miram Husna hakkında hayırlısı olsun canım. Öyle de böyle de bebiş doğacak sağlıklı bir şekilde inşallah