Husna Kizlar iki sorum olacak Makat geliş bebek 35.haftadan sonra nasıl döner bide Makat geliş bebeği normal doğumla doguran var mi
Seyda94_ Husna ya bende 28 den beri dönmesini bekliyorum Doktorum 35 e kadar bekle döner dedi Dönmezse mecbur sezaryen olacaksın demişti .
Elatalay Husna canım benimde 35 de makat gelişti 37 de randevum vardi sezeryan planlicaktık bi baktk dönmüs.ama ben bol bol.yuzdum 1 kez de eşimin yardimiyla suda takla attım🤭🤭
Ece__ Husna makat geliş bebeği normal doğumla dünyaya getirmeye kalkarsanız bebek sakat kalabilir hatta kaybedebilirsiniz, çok riskli bir şey. Benim bebeğim makat gelişti ve doktorum normal doğum olma ihtimali yok demişti, normal doğum önerse de o riski asla almazdım
Husna Seyda94_ bende her gittiğimde sordum donmuo bugün 35. Haftam tekrar gittim muayeneye gene dönmemis 😔 nasıl olacak hiç bilmiyorum devlet kontrollüyum normal doğum da olur dedi makat olsa bile
Husna Emineyakupoglu insaAllah canım tek umudum dönmesi. YouTube dan hareketler falan var onları yapmayı düşünüyorum sen bişi yaptın mı dönmesi icin
Alya_miram Husna öyle bir şey yok ben ilk çocugumda makat geliş diye direkt sezaryen gerek yok demişlerdi. Hatta doktor ilk çocugun riske alamayız demişti devlet hastanesi
Topalesra Husna sıcak duş, merdiven inip çıkmak, karın bölgesine bebeğe müzik dinletmek, karnın alt bölgesine ışık tutmak, karnın üstüne soğuk altına sıcak uygulamak, karına saat yönünün tersine dairesel masaj yapmak…
Husna tatliiannnee bilmiyorum ki bende nasil olur baktım ki dönmedi özele giderim yoksa devlet illa önce normal doğum için zorlar baktılar ki olmuo dönmüyor o zaman sezeryan olur onda da ikimiz de yıpranıriz ancak
Husna tatliiannnee netten baktığımda YouTube da falan makat geliş ikinci doğum da yapan doktorlar var ama sorun da çıkabilir o yüzden sezeryan doğum öneriyorlar hep
Seyda94_ Husna Makat gelişli bebeği doğum anında nasıl ceviriyolar acaba 😣 ya zarar verirlerse yavrumuza
tatliiannnee Husna aynen öle bıde devlet dıor sancıyla donen bebekler var dıye ama dönmezse hem sancıyı cek hemde sezeryan ol cok sacma bı durum baktın donmuyor imkanın varsa özele git yıpranmaya degmez
Husna Elatalay evet bende nette bı sayfada okudum yüzme iyi geliyormus diye de yüzme bilmiyorum 😅 ancak evde hareket yapabilirim 🙂
Husna Ece__ aynen katılıyorum bacaklardan çekecekler ya çıkarsa ya omzu takılırsa ya kafası rahimde kalırsa kırk tilki dönüyor başımda düşündükçe
Husna Sevdapl hareketler var ben onları yapmayı düşünüyorum bı ihtimal döndürmeye caliscam ne kadar etkili olur bilemiyorum😅
benimmdunyamm Husna benim dönmedi 36+2 oldu hala dönmedi zaten bende sezeryan istiyorum doktorum da pek döneceğini sanmıyorum dedi
Husna benimmdunyamm benim ikinci gebeliğim ilki çok zor olmamıştı bu daha kolay olur diye dusundum hep ama dönmeyince korktummmm
Husna Alya_miram benim ikinci olduğu için normal denerler diye düşünüyorum iki hafta sonra gene kontrolum var baktim ki dönmemis detaylı konuşup ona göre başka hastane isterim
Alya_miram Husna onu bilemem ama pozisyonu dönmüyecek sekildeyse hiç zorlamazlar normal doğuma, direk sezaryene alırlar.