Tutiko Esra06e cok gecms olsun cok zor haftasıda baya var :( pıhtılasma sorununuz olablr ikiyi beklemeyn test yaptırın
kuzucumoglum Qnl benimki kurtaj gibi değildi ki 31 haftalıkti uyutmadilar suni sancıyla ölü doğum yaptim
myangelson Esra06e bende 26+5 te sezaryen ile doğum yaptım 2 gün yaşadı bebeğim kaybettim çok zor birşey Allah hepimize sabır versin 🤲🏻
Senanur567 Esra06e bende 4 ay önce 7 haftalıkken kalbi durmuştu 12 haftada kürtaj oldum şimdide 2 aylık hamileyim stres sıkıntı içindeyim
Erme Esra06e ben aynı durumdayım 2 hafta önce 12 haftalık bebeğim kalbi durdu vcanım suni sancıyla doğum yaptı cok zor Allah yasatmasın kimseye Genetik teste gönderdik biz 21.kromozomda anomali varmıs siz incelettirdiniz mi Allah sabır versin