Hgemr Begum35 güzel çıkar inşallah sonuçlarımız🙆🏼♀️ benim kadın doğumcum takrar 100lük yaptırmak zorunda kalmayalım 75 gramlık olsun,garanti olsun dedi. Inşallah sonuçlar güzel çıkar da içimiz rahat eder.
Hgemr Nihayet yemeğimi yedim ve dinleniyorum. Bol bol su içiyorum şekeri kısa sürede vücuttan atmak için. Açlık şekerim 83, e-nabızdan baktım sonuca,diğerlerinde de bir sıkıntı olmaz inşallah. Yaptırma diyenler,korkutanlar oldu ama doktorum istiyorsa vardır bir sebebi deyip yaptırdım 🙊 korkulacak bir şey yokmuş,yaptıracak olanlar stres yapmayın.
Sakaryali54 Hgemr bn yaptiramadm 😌tatli midemizi bulandiriyo cnku iyyy.igrrnc bsey o ya.bnmde 75g ama olmadi cikardm.zaten aclik tokluk sekerm de baya dusuk.doktor temkinli gtcez dedi.sekerne bakicaz surekli dedi.