OgretmenEva asitli içecek,hazır meyve suyu tüketmiyorum.Cayi da şekersiz içerdim.
Hamilelikte ev yapımı meyve suyu ve sade maden suyu dışında içecek içmedim.
Tatlı namına da bitter çikolata yiyorum hafta bir.
Ben de yaptırmak istemediğimi söyledim druma ama tedbiren yaptırmalıyız dedi hele ki ailede varsa yatkınlık artar deyince kabul ettim bakalım,inşallah pişman olmam.
Şekerli suyu içerken bebeğime eziyet edip bu kadar şekeri içiyorum üstüne açım diye vicdan yaptım 😑😑
Devlet hastanesinde dahiliye doktoruna yaptırdım,doktora da sordum dün bir gebe geldi daha önce şeker yüklemesi yaptırmayıp açlık yokluk şekerine baktırmış sonradan şekerden şüphelenmişler ve yükleme neticesi çok yüksek çıkmış insulin başlamış.
Sonradan tekrar yaptırımak zorunda kalmaktansa şimdi yaptır kafan rahat olsun dedi.