minik_koala_ve_annesi aynen baktım baya da okuyacaktım nasıl olur diye reçetesiz ilaçları artık reçeteli olması lazım hiçbir ilaç reçetesiz verilmemeli birde artık korunma yöntemlerinin biraz bilincinde eğitim verilmeli gerçekten yoksa daha çok duyarız böyle haberleri ben üzülüyorum el kadar masum bebek yazık günah inşallah iyi bir ceza alır Rabbim yanına bırakmasın