minik_koala_ve_annesi Az once haberde gordum 20 yasindaki kadin ilac icerek bebegi olu dogum yapip onuda cope atiyor. Aklima sey geldi acaba aramizda miydi o kisi bir kac gun once ilacla dogum diye bir post baslik vardi o kisi kendine burada cozum mu aramisti acaba
Adile13 minik_koala_ve_annesi ay ben de gordum show haberde 6 aylık bebeki nasıl düşürüyor anlamadım gitmiş internetten tanışmıs allahım sen ıslah et yaa
minik_koala_ve_annesi Sevgiiss yani bilemiyorum ama bir balik olse akvaryumda 3 gun onun etkisinden cikamiyorum insan nasil soguk kanli kalabiliyor anlamadim allah vicdan versin
minik_koala_ve_annesi Adile13 evet canim.bende showda gordum gecende burda oyle biri vardi o mu acaba dedim
Deletedmom727272 Deletedmom52620 almaz ki aklı melekesi yok derler. Hele ki aldığı ilaçlarda psikiyatrik grupsa ya da önceden dosyası varsa. Malumun ülkede ayıbı kapatan çok sebep var. Hepsini geç bu ülkede dünyaya gelmeyenler birey sayılmıyor, kalbi atsa dahi.
Mavininbiri minik_koala_ve_annesi Halam 4 ay önce 6 aylık bebeğini ölü doğurdu hala psikolojisi iyi değil bebeğini kaybettiği için. Nasıl yapabiliyor insan bunu canına anlam veremiyorum ben gece karnım in üstüne yatınca vicdan azabı hissediyorum ya
Deletedmom52620 minik_koala_ve_annesi yaaa birde az da değil haberi linkler misin acaba bakmadım ama biraz bakıp küfredip sövmek istiyorum içimde ki o kini kusmak.
Deletedmom52620 Deletedmom727272 keşke adalet biraz daha işlese böyle konularda kesinlikle katılıyorum harfi harfiyen bir cana kıymak kolay olmamalı
Deletedmom727272 Deletedmom52620 savunucusu asla olmam ama bazen insan adaleti daha yerinde oluyor hemşirem🫤 Tüm kayıp zihniyetlerin abv.
minik_koala_ve_annesi Deletedmom52620 yok kuzum cikmadi. Internette yarin saat 18.30da show haberin ozet haberlerinde cikar ordan bak ben orda gordum
Deletedmom52620 Deletedmom727272 evet işte bazen öyle durumlar oluyor ki iyi yapmış dedirtiyorlar bazen de hak vermiyoruz da işte can diyoruz nasıl olur diyoruz bazen idam mı gelse diye de düşünmüyor değilim ama işteeee
Lilya_pn minik_koala_ve_annesi Evet o postu açan kadını bende hatırlıyorum. Sonra cevap vermedi. Sessizliğe gömüldü. İnsanlari yargilamayi elestirmeyi sevmiyorum. Ama inanin psikolojik rahatsizliklarindan dolayi bunu yapiyorlar. Normal düşünebilen bir insan hem kendi canını hem bebeğinin canini tehlikeye atmaz.
Asasasas Lilya_pn kesinlikle.. o insanları yargılamamızın hiçbir anlamı yok çünkü sağlıklı değiller maalesef.. Allah yardım etsin.. Allah akıl fikir ve sevgi versin.. 🤲🏼
minik_koala_ve_annesi Lilya_pn iste onu normal biri yapamaz bence canim.nasil bir piskoloji bilemiyoruz
Deletedmom727272 Deletedmom52620 oyy yok kuzum onu da çarpıtırlar masum gider bunun gibiler kalır hayatta🫤 kapatıp ilaçlıcaksın bunu her gün doz doz zaten ot gbiymiş kafası varsın ilaçlarla resmileşsin.
Deletedmom52620 Deletedmom727272 aynen masumlarda yanıyor ülkemizde neler var da işte biz bize yansıtılan kısmından haberdarız birşey olsa yayın yasağı koyuyorlar