Bugün de gelmedin kızım dediğim cumartesi sabahı uyandım kontrole gittik gecesinde de yine her zamanki bel agrilarim adet sancilarimdan uyuyamamistim zaten iki gunde bir gidiyoduk artk 40 hafta oldugu için doktorum alttan muayene ve bir hafta onceki gibi yine bir parmak acikligin var bebek cokta asagida değil bizi bekletcek gibi dedi tabi benim bütün umudum gitti ama yinede bi yandan ağrım var acaba mı diyorum ister istemez. Eve geldik sonra eşim işe gitti ben yuruyerek ablamlara gittim işte orda benim adet sancisı dedigim sancilarim biraz daha artti tabi ben yok ya doğum sancisi degildir yine yalancidir falan diyorum iki uc saat sonra annemlere geldim benim sağ kasığımdan bacagima inen bi kramp oldu ve yuruyemedim gün icinde 2 defa oldu meğer sanci ve baskıymış. Sonra akşam 7 gibi uzanirken birden karnıma ağrı girdi krampla beraber sonra geçti ama çok farkliydi bu ağrı bir saat sonra yine oldu adet sancisi gibi ama krampla beraber kasığıma yapışan bi ağrı artk gece saat 11 olmustu hastaneye gittik esimle bu arada sanci bir saatte bir geliyo tabi ben sanci mi nedir bilmiyorum ağrı diyebiliyorum sadece. Nobetci doktor nst ye bagladi ağrılarimn nasil olduğunu anlattim ve şok tamam senin ağrı dediğin sancın var doğum sancısı bu dedi😳 sonra nstye sancilarima bir baktim 70-80 arası tabi bir ağlama tuttu beni heyecan falan derken şoku atlattim. Daha sonra ebe muayene etti bir parmak açıklık var dedi bu arada bebegimin kalp atislari sanci geldikce düşüyodu pek begenmedik kalp ritmini dediler gece üçe kadar kalp atislari duzelmedi çok dua ettim duzelsin diye yoksa sezeryan olucaksn dediler bebek kasılmayi kaldiramaz diye sonra sagima yatirdilar beni meğer bebegim biraz kendini o tarafa toplamis diye kalp ritmi duzenli cikmamis cok şükür oda duzeldi derken annemle kayinvalidemler vardi yanimda birde esim sabah 5 olmuştu artk ve benim sancilarim duzenli bir sekilde 15 dakikada bir geliyodu sancı geldigi an nefes alip veriyodum sonra sanci gidince rahatliyodum bir saat boyle devam ettim muayene ettiler yine ve 2cm aciklik olmustu 4 cm olunca epidural yapilcak dedi tamam dayanrim dedim saat sabah sekize dogru sancilarim beni delirtmisti 7dk bir geliyodu ver zorlaniyodum diger nobetci doktor geldi ben dayanamayinca epidural yapildi tabiki bende hiç hissetmedim o epidurali👍 katater takildi oradan etkisi gectikce doz yolladilar çookk rahatladım 😊 öğlen bire kadar dozun etkisi gitti biraz yurudum sanciyi cektim zorlandigim yerde doz istedim yaptilar. Sonra tekrar muayene oldum uyuşuk oldugum icin hic hissetmedim en güzel yani bu oldu benim icin sonra acilmam 6 cm dediler epiduralin etkisi gecince wc ye gittim yurudum bol bol ve yine bir doz daha yapildi ama sancilarim cok artmisti birde benim sag tarafim uyusmadi hep sancilari sag taraftan hissettim sancim arttikca hissediyodum cok cok zorlandim neyse yine muayene oldum saat aksam uzeri 5 olmustu ben artk ölüyodum sanci cekmekten epidural bende etkisini gostermiyodu 4. doz yapilmasina rağmen aciklikta 9cm olmustu ama sancilar cok kotuydu sag tarafimdaki ağrı daha beterdi bebek sagdan daha cok baski yapiyomus artk dayanamadim kafami duvarlara vuruyodum çünkü sancim degil 1dk 10 sn sadece geciyodu sonra yine ağrı geliyodu gucum bitmisti yapamicam dedim ben beceremicem dedim dr ebe hep sakinlestirdi ve saat altiya dogru acilma tamam dendi 10cm olmustu dr ikinmayi gosterdi yap dedi güzel yapmistim ikinmayi güzel dogumun guzel olcak dedi ama sancidan o kadar kotuyumki gozum kimseyi gormuyo ve dogumhaneye cikardilar beni gozyaslarim sel oldu kizimi alicam gelicem diye diye ciktik yukari esim annemler ablam hepsini disarida birakip o dugumhaneye girmek daha bi aciydi😔 sonra o doğum koltuğuna oturdum sanci geldikce ikin diyo doktorum ama sanci gelince ben inlemekten ikinmayi yapamiyodum artk doktorum kızdı boyle bebekte stres oluyo hadi diye motive oldum iki kez kendi cabamla ikindim ama yeterli degildi doktorum karnima bastirdi o anda çığlık attim sakin yapmayin bidaha dedim cunku cok kotuydu artk icerde 20 dk gecmisti bikac hemsire ve epidurali yapan kadin dr gelmisti beni sakinlestirdi ve o karnima bastirdi ucuncu ikinmada bebegim kucagimdaydi o an varya anneler sanki orasi bana cennet olmustu tüm ağrı acı hepsi bitmisti bir melek kucagimda ve bana öyle bir gozle bakiyoduki sanki oda beni merak ediyomus gibi o an aglamaktan şükü demekten dilim kopmustu cok şükür kızım kucagimdaydi o kadar saçlı dogdu ki iyi ki midemi yakmişsın kizim 9 ay boyunca dedim😊 sonra dikis atildi estetik dikis cok fazla dikisim yok odamiza ciktik ben o agrilardan sonra o kadar yorgundum ki uyumusum biraz sonra bebegimin kan sekerine falan bakildi mememi tutmadi emme refleksi hic yoktu kizimda dunden beri yatirdilar kan sekerini duzenliyolar suan ben evdeyim ama bebegim hastanede dua edin nolur bian once alip geleyim kizimi. Çok şükür durumu cok kotu degil sadece beslenmedigi icin kan şekeri dusuk onu dengeliyolar ama bide bunu bana sorun icim gidiyo. Benim doğum hikayem boyleydi uzun yazdim bilerek ayrintiya girdim çünkü sanci gercekten cok zor acı esigi herkesin farkli evet ama anne olmak icin cok bedel odemek gerekiyomus gercekten Rabbim doğum yapacak olan tüm anneleri kurtarsin hayirlisiyla bana ve kizima dua edin. Allah bu duyguyu herkese yaşatsın inşallah🙏♥️
@ElifKarata ❤️