Güzel anne adayları,
Hamileliğimin 14. Haftasından itibaren 37. Haftama kadar yoga ve mesitasyon çalışmaları yaparak bunları youtube kanalına kayıt ettim ve paylaşarak bir çok anne sebeplendi. Şimdi benim bebeğim 2 aylık ve onla yeni serüvenlere başlayacağız. Ben çok sakin ve relax bir bebek doğurdum. Sütüm çok geliyor ve oğlum(maaşallah) 2 ayda tam 3 kg aldı. Bunların sebebi hep meditasyon ve yoga idi çünkü sakinliğimi ve doğru nefes alarak vücudumu dengelemeyi ve bebeğime iyi bir anne olmamı bunlara borçluyum.
Sizler için tekrar paylaşmak istedim. Sebeplenmek isteyen anneler Hamilelerle Yoga ve Meditasyon videolarıma ulaşabilir youtube’dan.
https://youtu.be/hEjxAG6v3is
Herkese güzel doğumlar ve bol sütler vede sakin bebekler dilerim. Kanalıma abone olursanız çok mutlu olurum gelecek videolardanda haberiniz olur ve bana destek olmuş olursunuz😊❤️.
Sevgilerimle😊