Guldaneayazali01 İlk haftalar diyetisyenin verdiği listedekileri bitiremiyordum kendimi ne kadar zorlasam da. Hatta eşim doktora şikayet edince dahiliye doktoru iştah açıcı vermişti bana. Buaralar yiyiyorum ama yine listeyi tam bitirdiğim söylenemez de bende bu ara çikolata ve tatlı isteği başladı sürekli bitter çikolata yiyiyorum. İnsülin de kullanıyorum bir ayı geçtiği için artık sürekli ölçüm yapmıyorum neyin yükselttiğini öğrendim az çok ona göre davranıyorum. Açlık 95 -100 arası tokluk da 120leri geçmiyor benim. Süt, yoğurt, kuruyemiş yiyin bunlar yukseltmiyor pek. Ve enerji ihtiyacınızı karşılıyorlar. Diyetisyen doymuyorsan ana yemek ve salata miktarını arttir demişti bana. Siz de o şekilde ilerleyebilirsiniz. Bir de ara öğünleri geciştirmeyip dengeli şeylerle ara öğün yapınca açlık durumu çok olmuyor. Ben dışarı çıkarken et, tavuk, balık yiyiyorum bir de salata yerine meze ( yeşillikler dışarda iyi yikanmadigi için dışarda salata yememeye çalışıyorum) yiyiyorum ekmek yemeyince insülin kullanmaya bile gerek kalmıyor.