girl_boy_annesi Deletedmom83940 Sağlıkla gelsin canım aramızda 1 hafta var inşallah benim de oğlum oluyor🥰
girl_boy_annesi Deletedmom83940 Ocak’ta mı Doğum olacak öyleyse Ocak’ta doğuracak olan çoğu kişinin oğlu oluyor😂 kızım da Temmuz 2020 doğumlu ebe demişti bu sene bir kız doğdu acayip demişti 😂😂
Yabumi Deletedmom83940 bende 17+5 de öğrendim benimde oğluşum oluyor şuan 19+4deyiz ben öğrenene kadar hiç sormadım doktorumda bakmadı sanırım 😂 ben yinede hiç bişey almadım yapmadım daha detaylıyı bekliyorum emin olmak için 🤗😇
3babymom Deletedmom83940 gözünuz aydın ben kız diye biliyodum dr yanilmis galiba neyseki çok geç ogrenmemissiniz en azından 17 hafta daha iyi 🌸
Deletedmom83940 3babymom kıza benzetmişti doğru sonra erkek dedi bugün netleşti pipi resmini tutuşturdu elime 😂