Sibels90 Deletedmom83940 Hayırlı olsun darısı bizim de başımıza daha cinsiyeti belli değil. Siz kaç haftada öğrendiniz
TinyBabys Deletedmom83940 hayırlı olsun, daha önce kız demişlerdi değil mi öyle hatırlıyorum sanki ☺️
Gulaybayer Deletedmom83940 bizde daha 12. Haftada pipi göründü ya 🤣 13. Haftada gittik hala görünüyordu
Cennet-Kokulum Deletedmom83940 Maşallah canım Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻❤️
Yabumi Deletedmom83940 bende 17+5 de öğrendim benimde oğluşum oluyor şuan 19+4deyiz ben öğrenene kadar hiç sormadım doktorumda bakmadı sanırım 😂 ben yinede hiç bişey almadım yapmadım daha detaylıyı bekliyorum emin olmak için 🤗😇
Deletedmom83940 TinyBabys evet 13. haftamda kıza benzetiyorum dedi 16. haftada pipi görüyorum dedi bugün pipi resmî verdi elime 😂
Deletedmom83940 Gulaybayer ben emin olamadım doktorumdan kaynaklı tanıdığım iki kişiye önce kız sonra erkek demiş
Talihimyokbahtimkara Deletedmom83940 Oyy maşalah Allah analı babalı büyütsün 🥰 Bakalım bizimki ne çıkacak
Ebbruc Deletedmom83940 2023 bebesi mi oluyo kız seninki yoksa aralık mı, benimkine de erkek dedi doktor 13.haftada 2 hafta sonra kesinleşecek inşallah benimki ocak 2023te doğacak büyük ihtimalle