Arsln96 ya 38 de iyi durumunuza göre aslında , bebeğin gelesi var mı yok mu ona göre de 😅😅 ben ilk defa nst ye giricem daha ,doğumum 9 Eylül görünüyor Ağustos 15 ten sonra da kurarım diye düşünüyorum üzerine genişçe bir çarşaf kapatmayı düşünüyorum toz da almaz hem de hazır olur , ne olur ne olmaz ☺️