Arsln96 33+4 üm bende canım , her şey hazır , beşiği yerleştirmek kaldı sadece nevresim vs , hastane çantasını da hazırlamadım ama içine koyulacak her şey yıkandı ütülendi askıda hazır bekliyor , kısacası her şey hazır beşik yerleşecek , hastane çantası yerleşecek , puset örtüsü BİLE yıkandı ütülendi üstüne takılacak ama erken olduğu için yapmıyorum tozlanmasın diye , hastane çantasına koyacaklarımın da ütüsü bozulmasın diye beklemedeyim şimdilik