mommiracle benim de 7.haftamda bebek göründü. 6.haftamda gittiğimde boş gebelik dendi kese büyümüş bebeğin olması lazımdı artık dendi ve 3 gün ağladım. Farklı bi doktora gittim bebeği de gördü kalp atışını da dinletti. Geç döllenme olmuş. Polikistik over vardı bende. Sende de öyle bi durum olabilir. Kendini strese sokma ve sabırla bekle. Ben yapamadım o dönem bunu ve kendimi harap edip yemek bile yemediğime pişmanım. Şu an 29.haftamdayım