mommiracle ben de o haftada gittiğimde boş bir kese görülmüştü, 6+4 te bebeği görmeye gidince kalp atışlarını da duymuştuk ki doktorum bu hafta duyamayabiliriz o durumda haftaya yeniden bakarız demişti..bence doktorunuzu değiştirin, bu kadar korkutmaya gerek yok yani gayet olabilecek bi durum yaşadığınız