Luckymom97 gelisim geriliği değil de hafta olarak geriden geliyor diyordu doktorumuz, onun dışında gelişim geriliği olarak kötü senaryolar yoktu kilosu çok düşüktü, aralarında ki hafta farkı 3 haftaya kadar çıkmıştı sonlarda. Haftada 100 Gr falan anca alıyordu.