Hanımlar merhaba ikiz gebelik yasiyorum Dr ’m 34+5 e 5 ağustosa gün verdi bebekleri almak için bu haftada dogum yapan anneler bebekleriniz kuveze girmeden yanınıza alabildiniz mi yada sağlıkları nasıldı beni bilgilendirir misiniz korkuyorum küçükler diye