Esraselim aaa ümit hanımla odaları yanyana :) belki de koridorda karşılaşabiliriz 😄 Yasemin hanım ben ne dersem herşey tamam olur diyordu pek bilgi vermedi dahiliye doktorumdan bitki çayının yasak olduğunu öğrendim. Bir de bir kere randevusuna yarım saat geç geldi ama gelişi de hiç geç kalmamış gibi isteksizdi. Pek ilgi göremedim açıkçası. Gökhan bey nasıl