badi_sabaa3 tekrar yapın bende şöyle olmuştu, kaan bile negatifiti 2 gün sonra positife döndü yani geç dolenme olabilir anca16 gun gecikme olunca çıktı hersey yoksa belirti yoktu hep testler kaan negatifti beklemiyordum ama işte bos gebelik olmuş ama herkezde öyle olcak diye bisey yok geç dollenme ve sağlıklı da olabilir