minnos6 Emos07 doktor 4 demisti daha 1000 alti oldugu icin kesede gorunmz dedi 5 haftada gittim gorduk keseyi
Medinedogru03 badi_sabaa3 hayır yapmadım beklemeyi tercih ettim çünkü öbür hamileligim baya geç öğrenmiştim 16 gecikmeyle 22 çıkmıştı sadece ama o düşük oldu boş gebelikti
Yarenkrblt Emos07 ben adet olmam gereken günde gittim adetim geçmeden gittim yani 524 dü 4 gün sonra tekrar çagırdı gittigimde 1634 çıkmıştı
minnos6 PPerii yok karindan gördü cnm 8mm idi bu hafta kalp atisi icin gidecm 5hafta 2 günlüktü keseyi gordugumzde
Bayancorek Emos07 Yok hayır baş ağrısı baş dönmesi yaşamadım hiç. Sadece sırtım ve kaburgam ağrımıştı 28. haftada o kadar. Sonra herhangi net bir şey yaşamadım. 🌸
PPerii minnos6 yaa hayırlı olsun canım, bende şuan 5 hafta 2 günüm hiç kontrole gitmedim stres olmayım diye, kaç haftalik gidince kalp atisini duyma ihtimaline olur acaba