Padfoot 38+0 çatı muayenesi yapıldı. (Bu arada asla acımadı) yumuşama var açılma yok. Ama bebek hala kanala inmemiş. Benim gibi olan var mı? Yürüyüş merdiven plates vs işe yaramıyor 🙄 sizinkiler ne zaman kanala indi?
Ormanmeyveli Padfoot Bizim de baş geliş. 27. Haftada döndü sonra yukarı çıktı falan baya yer değiştirdi yine şimdi aşağı dönmüş. Sanki biraz fazla yürüsem ev işi vs yapsam kanala girer gibi hissediyorum. Baskı yapıyor çünkü. Çok klasik olacak ama boş bol hareket etmek lazım o zaman
Hamile_anne27 Padfoot benim de 39 haftalık ama ne doğum pozisyonu almış ne kanalda. Ne yaparsam yapayım fayda etmiyor. Bu çocuğun kafası sağda duruyo döner mi acaba benim de ya
mrs_atalay Hamile_anne27 Meryem ve Yusuf surelerini okuyun. Bilmiyorsanız açıp dinleyin ☺️ İnşAllah döner
hunilimom Padfoot bu da 27 den beri baş geliş 36 oldum bunda da beklemem diye düşünüyorum çok zor 41 r kadar beklemek
hunilimom Padfoot inan bende istiyorum bu hafta da gelsin 😂 yarım saatte bir bı ağrı giriyor belime ama rahatsız etmiyor beni
Hamile_anne27 mrs_atalay inşallah canım inşallah. Hayırlısı olsun. Okuyabiliyorm ama çok yavaş okuyorum dinlesem yine olur herhalde
Mysngl Padfoot canım ben hamileliğim boyunca toplasan yüz metre yürümemişmdir tiroid vardı nefes darlığı oluyordu ilk defa doğuma gittiğimde merdiven in çık yaptım o biraz açılmayı ilerletmş olabilir 37 lerde hisseeiyrdm kanala girdiğini ağrı çok oluyordu bacağımı kaldırıp pijamamı giyemezdim
EsraBaykara Padfoot birçok kişiden yere bağdaş kurup oturmayı duydum kanal yerleşim için. Doğruluk payı nedir bilemiyorum tabi. Umarım yerini bulur zorlamaz annesini 🥰🌸
Padfoot EsraBaykara activating labor diye bir video var youtube da millet altında egzersizleri yaptım 2 saat sonra suyum geldi falan yazmış djfkkf onu deniycem artık. Teşeklür ederim 🌸