Merhaba güzel anneler. bizde 32+3 olduk. kıyafet dışında henüz bebegime bir şey almadim. Agustosun ilk haftasi alışverişe çıkacağız eşimle. Besik, banyo seti, bebek arabasi emzirme sutyeni, bir kac yeni dogan set alacağız. Su an kizima bir oda yapmiyoruz esim burada geçici görevde bir yil sonra taşınacağız. Sadece besik ve sifonyer alacagiz. ve odamizda uyuyacak. Son 6 hafta var. Heyecanliyim. Bu zamana kadar cok sukur ne mide bulantisi ne bir agri yasadim. Haftada 4 gun pilates, ev isleri yemek hatta yeni tasindigimizda evi bile tek basima temizledim yerlestirdim. sabirsizim esimin isten gelmesini bekleyemiyordum kendim yapıyordum. neyse şu 3 gundur el ve kol uyuşukluğum var sabahlari. Bebegim hateketli sadece oturduğumda. neredeyse tum gün ayaktayim🤭 ama bir kac gundur bende bir agirlik hissediyorum. uykularim iyi çünkü ben cok kilo almadim ve karnim kucuk bir top gibi. fazla kilo alsam bende ağırlaşırdım. Duzenli spor hareket ve saglikli beslenme ile 6 kilo aldim bu zamana kadar. Ara sira kacamak yapiyorum dun gece dondurma yedim mesela iki kase :) 52/58 . boyum 1,68. cok seviyorum hamileligimi. ve bebegim dogum pozisyonuna geçmiş. Simdilik herşey normal dogumu gosteriyor. ben yurt disinda yasiyorum burada keyfi sezaryen yok. mecbur kalirsa yapiyor doktor. hatta kicindan gelen bebegi bile normal dogurtuyorlar. çünkü dogum normal dir. Sezaryen ameliyat mantigindalar.