Deletedmom70006 Huser 32. Haftadayim, Bebeğin hareketleri artık çok daha net, geceleri hareketlerine uyanıyorum ve ellerini kollarını hissettikçe kalbim eriyor 🥺💜
Huser Deletedmom73711 32+2 bugün 🙈 Kızımın her şeyi bitti çantasını falan hazırladım ama benim her şey eksik bu haftasonu alıp koyayım diyorum artık 😃
betul12f Fatma-onal Bir yerde okuduysanız içselleştirmiş olabilirsiniz.Bende bilmediğim bir şeyi okuduğumda acaba yaşıycak mıyım korkusu salıyor😅
Fatma-onal betul12f ay olabilir gece sağa sola dönerken bile birşey olur mu korkusuyla dönüyorum inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi
GunEsila Huser 31+5 olduk şükür 🙏 Ufak tefek eksikler dışında bişey kalmadı inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🙏😊
Cansuu01 Huser 31+5 olduk :) bu haftasonu kızımın kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip hastane çantamızı hazırlayacağız. Dönem dönem kasık ağrım oluyor, bi de her sabah vajina ağrım oluyor. Onun dışında çok bi sıkıntımız yok çok şükür :)
betul12f Huser Bende beşli aldım canım da bakıyorum herkes 10’lu da almış dedim bir takım da öyle alıp koyayım 🥰
Minikoanne Ebissss yalancı sancıların sana hareket ettirmez yatma bnce kalk hazırla sonra çok eksigin olur 😱😇
betul12f Huser bende ya uyuyamadıça huzursuz oluyorum 😂duş iyi geliyor biraz rahatlatıyor öyle uykuya dalıyorum 😅
Minikoanne Huser ben 1 eylül doğum ama ağustos sonu da olabilir bilmiyorum herşeyi bitti çantamız herşeyimiz hazır gelmesini bekliyoruz 😇🤭