Gamze1903 eğer zamanın varsa kendi sancın gelmeden suni alma derim. Normal sancıdan daha zor oluyormuş kendi sancın başlamadan suni alırsan. Ama zamanın yoksa yapacak birşey yok. Ben sezaryen oldum normal daha kolaydır dedim şimdi 40 dikişi düşününce sezaryen candır diyorum 🙄