Mehtapkz amin canım aslında o dikiş en kolay yanı hissetmiyorsun uyuşturuyor iğne yapıyor en son aşama en zoru o aşamaya kadar gelebilmekti herkesde aynı olmuyormuş demekki bende de suç var bende doktorumda gaza geldik çok direttik şansımı zorladım yani evet doğunca ağrılar bitiyor ama unutamıyorum mesela suan uyuyamıyorum değişik bişey ya tek bildiğim şansı zorlamamak🙏🏻