Topalesra Elvan_2022 şeker ölçümlerinizi yemeklerden ne kadar süre sonra yapıyorsunuz, doktorum bana yemekten 2 saat sonra yap dedi, hemen yaparsanız zaten fırlar değerler, doğru sonuç alamayız dedi
Elvan_2022 Topalesra endokrin doktoru yemekten 1 saat sonra ölç dedi zaten 2 saat sonra ölçütüğümde çok normal çıkıyor sonucum ama 1. Saatte sınırın üstünde çıkıyor sadece sabahları
Cansuu16 Bana henüz bişey vermedi daha başka sıkıntılarım da var tekrar şeker yüklemesi yapılcak bu sefer 100 lük bakalım ona göre dedi şekere dikkat et dedi ben normalde çok aşırı tatlı yiyorum
Srfe Bende kendmce diyet yapıyorum bazen ister istmez kaçıyor ama korkuyorum da sadece tatlı meyve olsa keske bulgur bile cıkarıyor kısır mesela bugday onun için zor Allah yardmcımz olsun 🥲
Elvan_2022 Lahinnn aynen meyve aslında 2 öğün koymuş ama ben artık 1 öğün yiyorum akşamları yemiyorum sadece sabah ara öğünde meyve yiyorum tam buğday ekmek yiyorum ama acaba çavdar mı yesem aşağıda biri öyle demiş bi de öyle deneyeyim. Aslında şu am düzene girdi çünkü peynir ve zeytin tuzlu yiyordum bana tuzsuz dememişti diyetisyen. Son kontrolde dedi şimdi tuzsuz yiyorum sonuçlar güzel çıkıyor şükür