Gamze_toydemir Ozum12 Ayyy hemde fazlasıyla perşembe günü gün almaya gideceğim büyük ihtimalle bu hafta değil gelecek hafta 🤲🤲
Neslihan5241 Ozum12 25 haftaligiz oğluşumla bugün sabah doktora kontrole gidicem bakalım doktorum ne dicek
Asdfggff Ozum12 şu anlık hayır çatı muayenesine bile almadı yalnızca çok sancım ve baskı hissi olduğu için acile gittim geçen gün 2 cm açıklık var dedi eve yolladı doğum sancıların başlıyor dedi çarşamba günü randevum var inşallah bir şey söyler doktorum 🙏🙏
Gizemilhan Ozum12 34 olduk 00:00 itibariyle ☺️ butonu ben de fark ettim çok tatlı bi tuhaf hissettirdi 🥰
Gizemilhan Ozum12 İlk doğumum da değil aslında ama yine de bir tuhaf heyecan korku merak… Vs karma karışığım 😍😍
kevser444_ Ozum12 38+4 bugün 9 ay, bitiyo inşallah artık gün almaya, başlıcaz bugün gelmezse dua, edin inşallah