Ozum12 34 hafta bebiş doğdu butonu geldi🥹Sağlıkla zamanında gelsinler😍Rabbim Hepimize Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🥰
Nur0134 Asdfggff bende öyle zor durumdayım hava sıcak ağırlaştım sürekli uyumak istiyorum halsizlik de oluyor sizde de mi aynı
Asdfggff Ozum12 şu anlık hayır çatı muayenesine bile almadı yalnızca çok sancım ve baskı hissi olduğu için acile gittim geçen gün 2 cm açıklık var dedi eve yolladı doğum sancıların başlıyor dedi çarşamba günü randevum var inşallah bir şey söyler doktorum 🙏🙏