Tatlikiz doktorunla konuş bence folik asit 12.haftadan sonra verilmiyor bildiğim kadarıyla doktorum bana 20.haftadan sonra ağrıların heran başlayabilir şimdiden magnezyuma başla dedi sen magnezyumu bir sor etkisi ne kadar bilemem ama ben hiç ağrı çekmedim