NEZ_123 benguuusk bizim günümüz de senle aynı ben en son 32 de gittim iri olabilir o yüzden sezaryen olabilir dendi sana en son kaçıncı haftada kaç kilo dendi bebiş
benguuusk NEZ_123 32de gittim bende 2420 kilo net birşey demedim doğum konusunda çatı muhanesinden sonra net birşey söylicek
NEZ_123 benguuusk tam 32+1 de gittim 2100 küsürlü bişeydi 46 cm dedi ama senin bebiş sezaryene daha yakın sanki bende 34 ve 36 da gidecem 36 da net belli olur artık
Night Aminekrhn ya 2 kişiden alttaki dikişin zorluk çıkarttığını duydum ikiside 4 ay ilişkiye bile girememiş eşleriyle korktum öylemi ya
Suheda09 benguuusk sorma cnm ya gece ruyalarima giriyo sürekli rabbim sağ Salim kucamiza almayı nasip etsin inşallah
Izeld Aminekrhn alttan dikiş olunca idrar yaparken sıkıntı olmuyo mu yanma acıma vs bazıları dikişler soğukta hala sızlıyor falan diyo yıllar geçmiş üstünden dikişler belli oluyo hissediliyor diyen var
Aminekrhn Izeld çok zorlamadıktan sonra hiçbir şey olmuyor verilen kremleri sürerseniz iyice kuru bırakırsanız bir de üşütmezseniz iyileşmesi de çabuk oluyor
Aminekrhn Izeld ben doğumdan sonra yememe dikkat edemedim lohusa psikolojisi iştahsız bıraktı beni hemoroid olma aşamasına geldim yemenizi de kısmayın dikiş var diye bol sıvı alın hiçbir şey olmuyor dikişlere
Aminekrhn Izeld 3 ay oldu doğum yapalı hiçde dikiş yok hissi de yok çabuk iyileşiyor bakmayın milletin gözünü korkuttuklarına herkesin vücudu bir değil çok konuştum ama ☺️