benguuusk her doğumum yaklaştığında bende öyle oluyordum 😅 ben nasıl doğuracağım, o sancılara nasıl dayanacağım ben yapamam diyip kendimi strese sokuyordum 😅 korkman çok normal ister 1. Olsun istersen 10. Doğumun olsun 😁 sana tavsiyem korkularına yenik düşmemen, kendini öbür yandan motive et. Vücuduna kendine güven 😇 korku doğumu zorlaştırıyor. O an kendini sadece doğru nefes alışverişleri ve doğru ıkınmaya adapte et, o zaman yırtılman vs de olmuyor ( genelde ), haliyle dikişlerinde olmuyor 🥰 ben 2. Kızımda sadece bağırdım ve yırtılmam oldu birkaç dikiş atıldı ( 3 kg doğdu ) ama diğer doğumlarımda bebeklerim büyüktü ve doğru ıkınmayla doğurdum çıktım ne yırtılma ne dikiş Hiçbirşey olmadı 🥰 seni korkularını çok iyi anlıyorum ama İnan herkes gibi sende yaparsın biz kadınlar çok güçlüyüz ☺️