Aysegulsayhar Nazife03 evet cidden zor ya keşke bize biraz daha Kolaylaştırsalar şu hastane işlerini hep zor hep azar
egesmommm Nazife03 randevu ararken direkt kadın doğum olarak mı bakıyorsunuz yoksa özel bir ismi ya da bölümü var mı? Önümüzdeki ay sonu gibi gitmem gerekiyor benim de o yüzden şimdiden bakayım