Narinci aynı şeyi bir arkadaşım daha söyledi bnde sordum doktora çok ciddiy durumlarda kağıt veriyorlarmış bnm tüp bebek olduğu için birde 11,12 haftadan beri geçmeyen kanama alanı için gitmem gerektiğini söylediler yani bebekte bi sorun yok oyuzden ciddiy bi durum yok dikkat et iş falan yapma devlet hastanesinden randevu bulabilirsen daha iyi olur eğer bulamazsan özele randevu al dediler ne için böyle dedi pek bilgi de vermedi cuma güne randevu buldum bakalım inşallah bi sorun yoktur