KorkuluAnne Kubra-T başka bişey ücreti varmı sadece doğum parasımı acaba nelere daha para vermek lazım biliyor musunuz
Kubra-T KorkuluAnne normal doğumda 1 gece sezeryanda 2 gece yatış hakkı, 10 adet fotoğraf, refakatçi yemeği, çocuk doğduktan sonra ilk ay kontrol ve kalça ultrasonu dahil demişlerdi ama bu fiyatta kalacağını düşünmüyorum kesin arttırırlar
[silindi] Oydemir cok normal bir durum damacanin bile surekli fiyati artiyor:) 513 du doktor ucreti 708 oldu sasilcak yada sinirlencek bir durum yok ulke bitik
maydaymaydaymayday Oydemir bende ilk sordugumda 8bindi , geçen hafta sordm 10bin olmuş. Herşey gibi bu da zamlanıyor
Deletedmom52620 Oydemir doğum yapmışlar 4.500 dedi ama en son artış ne kadar oldu bilmiyorum orada olursa yaptıracağım oda süsleme vs herşey dahilmiş ama acil birşey olursa başka bir yerde 6.500 dediler
Zeynepppdyg Oydemir evet acıbademden fiyat almıştım fiyat alırken değişme ihtimali varmı dedim kesinlikle yok dedi %100 zamlanmış hem doktor ücreti hem doğum ücreti 😅bizm bir kısmı özel sağlık karşılıycak ama ona rağmen 2 kat arttı ödencek fiyat🥹
Semra41 gorky merhaba bugun ızmıt medardaydım muayene 330 (veya 350 de olabılır bı oncekı 230 lardaydı)sezaryen ıcınde 6.000 TL demısler ama odemeyı kabul etmemişler yıne yatısta alınacakmış ücret🙃