benkosarim Oydemir umarım yoksa doğum masrafı bebek masrafını aşacak gibi devlette de doktor yok muayene bile aynı doktora sıra bulamıyoruz.
Ceycey22 Oydemir ben bugün arayıp sordum 8.500 dedi ama benim doğumun ekim sonuna geliyor o dönem parası artarsa o döneme göre alınıyor dediler inanılmaz saçma
Oydemir Ceycey22 evet ogünkü kur üzerinden hesaplancakmış smdilik 9 bin bende Eylül basında dogurucam nasipse dahada artıcak belli
Minikoveannesi Bodrum doğum ücreti 18bin🙃🙃🙃🙃 zamsız fiyat 🙃🙃🙃 ocakda olacak muhtemelen doğumum 🙃🙃 🙃 içimde tutmayı düşünüyorum 😂 ha bu arada devlet yokmu diceksiniz? 😅 Var ama oradaki doktor önerilmiyo 🙄
Oydemir Minikoveannesi gercekten ama özeldeki gibi ilgi alaka olmuyor devlette ben rapor almaya gittim devlete ultrason ada gireyim dedm Bi ultrason verdiler ne bebek var ne görünen bişey Allah gidenlerinde yardımcısı olsun
Ebruka02 Ben Türkiye hastanesine gidiyorum ve doktorumdan da memnunum ama merak ettiğim soru şu doğum parası dışında kendi doktorum doğuma girsin diye extra bir ücret alıyor mu? Bilen yardımcı olabilir mi?
Asyabuse Ebruka02 ay tam ben yazıcaktım bide doktora mı para vericez 😱😱 önceki yorumlardan öyle anladım şu an ben şok.. evde doğurcaz biz bu gidişle bu nedir yahu
Ebruka02 Asyabuse ben doktoruma son kontrolümde sordum doğumda siz olcak mısınız diye o da evet olacağım dedi. Extra bir ücrete tabii olsa bilgilendirirdi diye düşünüyorum. Ama buradaki yorumlar kafamı karıştırdı:)
Ebruka02 Cennet34 ben valla zamdan sonraki fiyatını öğrenemedik:/ doğuma da çok var zaten daha diye muayene ücreti 480 şuan
Semra41 gorky yaa 😔bende ızmıtte medara gidiyorum dr umuz fıyatlar artmaz demıstı sımdı ödeme yapmayın dedı bızde yapmadık acaba bızde de degıstımı kı🤨
gorky Semra41 Valla değişmiştir de ne kadar değişmiştir onun hakkında bi yorum yapamıyorum bi arayıp sor istersen bende merak ettim çünkü 😀
Asyabuse Ebruka02 medipol megada bi arkadaşım doğum yaptı, doktorlar mesai dışında gelirse ek bi para istiyormuş para vermek istemiyorsan o gecenin nöbetçi kadın doğumcusu doğuma giriyormuş diye biliyorum
Oydemir Ebruka02 evet cok saçma habire Baska doktorlara muayene olalım o zaman bitanesiyle devam rtmenın ne anlamı kaldı. Ben doktor ayrı hastahane ayrı ücret alıyor diye biliyorum doktor anlaşmalı oldugu hastahaneye geliyor iştedogum zamanı
Busrabens Oydemir bende avcılar medicana hastanesine gidiyorum doğumum ekime denk geliyor fiyat sordum sigortalı 6000 dediler sezaryen için
Semra41 gorky merhaba bugun ızmıt medardaydım muayene 330 (veya 350 de olabılır bı oncekı 230 lardaydı)sezaryen ıcınde 6.000 TL demısler ama odemeyı kabul etmemişler yıne yatısta alınacakmış ücret🙃
Sedavarol Oydemir Bende muayene 275tl, nst 37.5 tl, normal doğum 3500, sezeryan 5000, zorunlu sezeryan 4500 denildi bende 30 haftalık hamileyim 😇