Pıhtılaşma varsa doğuma kadar kullanırsınız.
3 gebeliğim 2000 kez bu iğneyi kendime yaptım. İlk oğlumda günde 2 doğumdan çnce başladım sonra da kullandım. . Diğerinde günde 1 bu gebelikte günde 1 yapıyorum.
Morarır şişer ödem olur acır kanar vs vs vs
Katlanacağız.
Bazı basit bilgiler
Göbek en rahat yerdir. Göbek deliğinin 4 parmak yana alt üst sağ sol özellikle sağ sol daha rahat yapabilirsiniz.
Dirsek üstü de olabilir göbekten sonra en makul yer, göbek şişmeye başladıkça kola geçin
Dizin üst kısmına da yapabilirsiniz
Derinizi elinizle sıkın
İğneyi dik batırın
Yavaş yavaş ilacı veri
İğnenin havası alınmaz almayın
Ödemli yere buz ile masaj yapabilirsiniz.