Asal333 başın sağolsun, Allah sabrını arttırsın. 19+6 da bende gecen sene bebeğimi kaybettim rutin muayenede kalbinin durdugunu öğrendik. Genetik test yaptırmadım doktorum gerek görmedi ama sen mutlaka tromboli paneli yaptır pıhtılaşman var mı yok mu bunu öğren. Benim gebeliğin basından beri sorunluydu, yogun kanamam olmustu sonra kesildi uzun süre yattm hersey düzene girmişti ki acı haberi aldık, suan yine gebeyim ve bu seferde erkenden rahimde kasılma gzğktü daha 16 haftalıgım. Rabbim yardımcımız olsun. Çok ağladım, ciğerlerimin yandıgını hissettim, ama isyan etmedim. Mevlanın vardır bir bildiği. Yasın cok genc, hiç ümitsizliğe kapılma. Benim bir evladım olmasına rağmen o yasadıgım psikolojiyi kimseye anlatamadm.