Asal333 Az once 23+5 günlük bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendik.. yarın normal doğumla alacaklarmış tecrübelerinizi ve desteklerinizi bekliyorum..
TeoMom Asal333 Başın sağ olsun canım Allah sabır versin ben de geçen 22. Haftada erken doğumla kaybettim zor gerçekten ama bir şekilde Allah dayanma gücü veriyor sebep olarak bir şey dediler mi
mercimekspor çok geçmiş olsun bende 15. haftada normal doğum yaptım sonra kürtaj oldum. vajinal ilaç verdiler öyle kanamayla başladı doğum. inşallah kolay ve sıkıntısız bi şekilde geçer süreciniz
freuze Asal333 Ne denir ki çok zor… Başınız sağolsun. Rabbim sabır versin size. İnşallah doğumunuz kolay olur. Meleğiniz var artık. Ben de 22 ve 19 haftalık iki bebeğimi kaybettim. Unutulmuyor ama acısı zamanla azalıyor inanın. Kısa zamanda kendinizi toparlarsınız inşallah 🌿🌿🌿
Asal333 Çok teşekkür ederim hepinize şimdilik bir sebep söyleyemediler doğunca anlaşılacakmış 26 yaşındayım hiç bir hastalığımız yok 2limiz detaylımız gelişimimiz her şey normaldi..
Kaahvelii Asal333 23+3 günlük hamile bir anne adayı olarak yazıyorum başınız sağolsun Acınız şuan ve önünüzdeki günlerde çok daha zor Rabbım sabır versin😔 ilk bebeğiniz miydi Ve daha önce covid olmuş muydunuz