Merhaba bugun alttan muayene ile kesemi gördük çok şükür. Beş haftalık bebek galiba. Şimdi ne zaman karından belli olur ne zaman içinde bebeği görüp kalp atışını duyucam. İlk gebelik ve çok telaşlıyım. Bol gebelik olmasından korkuyorum. Çoğu karından görüyor keseyi bende neden görünmedi 🥺🥺