Busra0806_ bende bi türlü doğuramıyorum ya 39 olduk hala gelmiyor normal doğum istiyorum ama kanala inmiyor 39 a girdikten sonra gelmezse sezeryan dedi Perşembe randevu verdi saatlerce yürüyorum ama yine yok ilişki muhabbeti doğru gbi geliyor bana 32 de olmuştu bizim erken doğum riski vardı o zaman bunu da denemeyi düşünmüyor değilim artık gelmiyo çünkü 😫